Vinn en massageolja!

Hos MARICA



Den här massageoljan kan möjligtvis bli din!
Jag lottar nämligen ut den till en av mina läsare.


Invit Rose Massage - 119:- på Lustjakt.

Regler:
1) Lämna en kommentar om att du vill vara med i tävlingen.
2) För extra lott skriv vad du gjorde på Alla hjärtans dag.
3) För ännu mer extra chans skriv om tävlingen på din blogg.
Ge mig länk till din tävling i kommentaren så jag lättare kan se om du skrivit om tävlingen så jag räknar fler lotter på dig! Trist om jag missar en lott om du verkligen skrivit om tävlingen.

Enkla regler va? Allt för att alla skall kunna vara med.

Avslutas den 1 mars.


Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Vad roligt att du är med. lycka til..

2010-02-19 @ 22:40:19
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

Nu kan du tävla om en Goodiebag värd 4000:-

http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/february/utkast-feb-21-2010.html

2010-02-21 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0